Zwrot-wymiana

Sukienka jest za duża, a koszulka za luźna? Żaden problem! Wszystkie produkty, które u nas kupiłaś, mogą zostać zwrócone w przeciągu 14 dni – nawet te objęte promocją. Nie musisz nic drukować, oszczędzajmy papier! Wystarczy wypełnić krótki formularz online i wybrać dowolny sposób zwrotu.

Są dwie możliwości zwrotu.

1. Paczkomatem Inpost

  • Wypełnij formularz elektroniczny znajdujący się tutaj.
  • Na stronie szybkiezwroty.pl wybierz sklep MIRONS i wypełnij formularz.
  • Poczekaj na potwierdzenie i kod. Otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie. Kod zwrotu ważny jest 72h.
  • Przygotuj paczkę. Usuń starą etykietę, jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie. Wpisz ręcznie kod zwrotu na paczce.
  • Nadaj paczkę w Paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod. Umieść paczkę w skrytce. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
    Koszt takiej usługi to 12 zł, zostanie ona pobrana poprzez zmniejszenie wysokości zwracanych pieniędzy za zamówienie.

2. Zwrócić przesyłkę samodzielnie wysyłając ją na adres (wystarczy wypełnić formularz elektroniczny i wysłać przesyłkę w najbardziej wygodny dla Ciebie sposób).

Mirons
Dęblińska 2/53
04-187, Warszawa
+48 732 741 956

 

Zawartość paczki ze zwrotem:
• Ubranie nie może nosić śladów używania (w tym zapachów),
• Ubranie musi być w oryginalnym opakowaniu (folia, zawieszka),
Dołącz paragon, jeśli z jakiejkolwiek przyczyny nie masz paragonu, poprosimy o wiadomość na info@mirons.pl.

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 7 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

Wymiany:
Aktualnie nie ma możliwości zrealizowania wymiany , bardzo prosimy o złożenie odrębnego zamówienia