Regulamin promocji
Najważniejszcze informację
– W przypadku zwrotu całości zamówienia Klient otrzyma zwrot kwoty, którą zapłacił za te produkty w momencie dokonywania transakcji.
– W przypadku, gdy Klient zwróci produkt, natomiast zachowa bluzkę Lola, wtedy wartość zwrotu będzie pomniejszona o wartość kuponu, czyli 100zł.
– W przypadku, gdy Klient zwróci bluzkę, natomiast zachowa produkt, wtedy Klient otrzyma zwrot za tę bluzkę, którą zapłacił w momencie dokonywania transakcji.
- Organizator promocji.
1.1. Organizatorem akcji promocyjnej “LOLA” jest firma MIRONS z siedzibą w Warszawie, ul Dęblińska 2/53, 04-187, Warszawa, NIP 1132913330.
- Prawne uregulowania promocji.
2.1. Podstawę prawną promocji stanowi niniejszy Regulamin, który jest jednocześnie jedynym dokumentem określającym zasady promocji. Treść Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej mirons.pl
2.2. Udział w promocji jest dobrowolny.
- Czas trwania, przedmiot i miejsce promocji.
3.1. Promocja obowiązuje od 11.05.2022 do wyczerpania zapasów. Datą decydującą o udziale w promocji jest data zawarcia prawnie zobowiązującej obie strony umowy sprzedaży.
3.2. Promocja prowadzona jest w sklepie internetowym mirons.pl.
- Zasady promocji.
4.1. Uczestnikiem akcji promocyjnej są osoby fizyczne zdolne do czynności prawnych polegających na dokonywaniu zakupów w sklepie internetowym mirons.pl.
4.2. Warunkiem skorzystania z promocji jest dodanie do koszyka i zakup dowolnych produktów marki na kwotę minimum 400 zł oraz dodanie do koszyka bluzki Lola.
Po wpisaniu kuponu „LOLA” automatycznie nastąpi zmniejszenie wartości zamówienia na kwotę 100 zł, co jest tożsame z rabatem na 50% ceny bluzki.
- Zwrot towaru, odstąpienie od umowy sprzedaży.
5.1. Produkty zakupione w ramach tej promocji podlegają zwrotowi w standardowym okresie zwrotu – 14 dni. Informację dotyczące zwrotu towarów można znaleźć tutaj:
https://mirons.pl/zwrot-wymiana/
5.2 W przypadku zwrotu całości zamówienia Klient otrzyma zwrot kwoty, którą zapłacił za te produkty w momencie dokonywania transakcji.
5.3 W przypadku, gdy Klient zwróci produkt, natomiast zachowa bluzkę Lola, wtedy wartość zwrotu będzie pomniejszona o wartość kuponu, czyli 100zł.
5.4 W przypadku, gdy Klient zwróci bluzkę, natomiast zachowa produkt, wtedy Klient otrzyma zwrot za tę bluzkę, którą zapłacił w momencie dokonywania transakcji.